سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۷
۰ نفر

امیر حاج‌رضایی: آرزو می‌کنم که حضور افشین قطبی در فوتبال ایران استمرار داشته باشد. او را حتی فراتر از پرسپولیس دیدم و این مربی فرهنگی را وارد فوتبال ایران کرد که فراگیر شد.

یادم می‌آید که در بازی با راه‌آهن تمامی طرفداران و بازیکنان پرسپولیس حریف را متهم به ضدفوتبال کردند ولی قطبی اشاره کرد که راه‌آهن به هیچ عنوان ضدفوتبال بازی نکرد و گفته‌های او باعث شد تا در اتفاقی جالب توجه، حتی سرمربی راه‌آهن هم ادبیاتش را تغییر بدهد.

قطبی در هفته‌هایی که پرسپولیس دچار بحران شده بود و شکست‌های ناباورانه‌ای را متحمل می‌شد، باز هم نزد هواداران و جامعه فوتبال محبوب ماند.

 او حتی در نظرسنجی‌هایی که در برنامه‌های تلویزیونی صورت می‌گرفت برنده بود و حالا خیلی راحت می‌توان گفت که قطبی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فوتبالی ایران است.

خیلی‌ها می‌گویند چون قطبی پرسپولیس را قهرمان کرده، باید در اوج و با خاطراتی خوب این تیم را ترک کند ولی من به هیچ عنوان با این موضوع موافق نیستم. یک مربی مثل سرالکس فرگوسن سال‌هاست که در منچستر افتخارآفرینی می‌کند و بعد از هر قهرمانی تشنه به‌دست آوردن قهرمانی دیگری است.

حتی دیدیم که او در آخرین اظهارنظرش گفته که 3 سال دیگر در منچستریونایتد خواهد ماند. به نظر من، قطبی باید در پرسپولیس بماند و اعتقاد دارم که می‌تواند باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

البته او هم برای تصمیم‌گیری شرایط خاص خودش را دارد و دوست دارد بیشتر به این موضوع فکر کند. در مورد ماندن یا جدایی حمید استیلی هم باید بگویم که بهترین تصمیم برای این مربی جوان این است که همچنان در کنار قطبی باشد.

استیلی در دوران بازیگری یک فوتبالیست توانمند بود و حالا می‌تواند در مربیگری هم موفق باشد، ولی به نظر من سرمربی شدن در پرسپولیس برای او زود است و استیلی همچنان باید به دنبال کسب تجربیات بیشتر باشد.

کد خبر 53360

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز